QuestManager FAQ

Ik kan de vragenlijst niet openen, de link werkt niet (meer).

 

  • U kunt proberen de link via een ander emailadres en/of webbrowser te openen.
  • Het kan liggen aan de beperkingen die zijn ingesteld, wat u wel en niet kunt openen. Bekijk uw instellingen.
  • De link naar de vragenlijst is verlopen. In uw uitnodigingsemail met het verzoek de vragenlijst in te vullen staat een datum tot wanneer de link beschikbaar is.

Is de link verlopen of lukt het openen van de vragenlijst om een andere redenen toch niet, neem contact op met het medisch secretariaat van de locatie waar u onder behandeling bent. 

Ik/mijn naaste is niet in staat de vragenlijsten in te vullen.

Neem contact op het medisch secretariaat van de afdeling waar u onder behandeling bent. Bespreek of het invullen op een andere manier misschien wel mogelijk is, het op papier toesturen van de vragenlijsten kan een mogelijkheid zijn. Indien het te belastend is om de lijsten in te vullen is het ook goed dit te bespreken.

Volgens mij heb ik deze vragen al ingevuld?

Wij maken gebruik van standaard vragenlijsten. Wanneer u gevraagd wordt meerdere vragenlijsten achter elkaar in te vullen, kan het voorkomen dat vragen op elkaar lijken. Aan deze standaard vragenlijsten mogen geen wijzigingen worden aangebracht. Wij vragen u toch alle vragen te beantwoorden.

Ik heb alle vragen ingevuld, toch blijft de opmerking dat niet alle vragen zijn ingevuld open staan.
 

  • Vragen met een rood sterretje zijn verplicht. Deze vragen moeten ingevuld zijn, anders kan de vragenlijst niet worden opgeslagen.
  • Sommige vragenlijsten bevatten een “thermometer”. Deze vraag kunt u beantwoorden door op de blauwe balk in de thermometer te klikken. Er verschijnt een blauw bolletje waar u geklikt hebt.

Mocht afsluiten van de vragenlijst toch niet lukken dan kunt u contact opnemen met het medisch secretariaat van de afdeling waar u onder behandeling bent.

Kan ik een vragenlijst tussentijds opslaan en er later mee doorgaan?

Ja, dat kan. Het systeem slaat uw antwoorden automatisch op. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verdergaan met de vragenlijst.

Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig?

U heeft geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

De verbinding met de vragenlijst valt weg. Ben ik nu alle antwoorden kwijt?

Nee, uw antwoorden blijven behouden. Het systeem slaat uw antwoorden automatisch op. Als u een tijdje niets invult, verbreekt het systeem de verbinding. Als u weer op de link in uw e-mail klikt, kunt u verdergaan met de vragenlijst.

Gaat mijn afspraak bij Basalt door als ik de vragenlijst niet (helemaal) heb ingevuld?

De afspraak gaat dan gewoon door. Wel willen we graag van u weten waarom het niet lukte om de vragenlijst in te vullen. Wellicht is dat omdat bijvoorbeeld de vragen niet duidelijk genoeg zijn of omdat de verbinding wegvalt. Wij kunnen dan het probleem voor u oplossen en de vragenlijst verbeteren.

Wie kan de vragenlijst inzien?

Alleen behandelaren die rechtstreeks betrokken zijn bij uw behandeling, hebben toegang tot de gegevens. Zij hebben een geheimhoudingsplicht. Zie ook ons privacybeleid.

Als wij uw antwoorden willen gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek, dan gebeurt dat altijd anoniem. De onderzoekers weten dan niet van wie de antwoorden afkomstig zijn. We vragen u vooraf om uw toestemming als we de antwoorden voor wetenschappelijk onderzoek willen gebruiken.

Ik ontvang vragenlijsten terwijl mijn revalidatietraject is afgelopen, hoe kan dat?

Wij versturen ook vragenlijsten na de revalidatie, zodat wij ook een beeld krijgen hoe het met u gaat na de revalidatie. Daarnaast kunnen de vragenlijsten worden gebruikt door de nazorgconsulent indien van toepassing.

Basalt gebruikt cookies

Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), en om voorkeuren op te slaan. U kunt zelf bepalen welke cookies u wilt toestaan. Houd er rekening mee dat op basis van uw instellingen mogelijk niet alle functies van de website beschikbaar zijn.

Cookie-instellingen

Functionele cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. 

Analytische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers de website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Externe media cookies worden gezet door derden zoals Youtube. Met deze cookies kan Google uw internetgedrag volgen. Deze cookies zijn noodzakelijk om Youtube video's te kunnen bekijken op de website.

Selecteer hieronder welke cookies geplaatst mogen worden op uw computer.

Uw cookie-voorkeuren zijn bewaard.