Veelgestelde vragen NAVO-top 22 t/m 26 juni

- Gaat mijn afspraak bij Basalt gewoon door? 

 Ja, de afspraken gaan gewoon door volgens uw planning. Houd wel rekening met extra reistijd door verkeersdrukte en vertrek op tijd. 

- Wat als ik te laat kom door de drukte? 

 Dat is geen probleem. Laat het ons zo snel mogelijk weten. We doen ons best om u toch nog te helpen. 

- Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren of verzetten? 

 Ja, door de bijzondere situatie kunt u uw afspraak in deze periode zonder extra kosten verzetten. Bel ons op tijd hierover. 

- Moet ik extra kosten betalen als ik niet kan komen? 

 Nee, als u door de verkeerssituatie niet kunt komen, brengen wij geen extra kosten in rekening. Bel ons wel van tevoren. 

- Wordt mijn vervoer via Regiotaxi beïnvloed? 

 De Regiotaxi geeft een negatief reisadvies. Neem vooraf contact op met uw vervoerder voor actuele informatie of advies. 

- Waar kan ik actuele informatie vinden over het verkeer? 

 Kijk op www.rijkswaterstaat.nl voor de laatste verkeersinformatie.