Veelgestelde vragen NAVO-top 22 t/m 26 juni
- Gaat mijn afspraak bij Basalt gewoon door?
Ja, de afspraken gaan gewoon door volgens uw planning. Houd wel rekening met extra reistijd door verkeersdrukte en vertrek op tijd.
- Wat als ik te laat kom door de drukte?
Dat is geen probleem. Laat het ons zo snel mogelijk weten. We doen ons best om u toch nog te helpen.
- Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren of verzetten?
Ja, door de bijzondere situatie kunt u uw afspraak in deze periode zonder extra kosten verzetten. Bel ons op tijd hierover.
- Moet ik extra kosten betalen als ik niet kan komen?
Nee, als u door de verkeerssituatie niet kunt komen, brengen wij geen extra kosten in rekening. Bel ons wel van tevoren.
- Wordt mijn vervoer via Regiotaxi beïnvloed?
De Regiotaxi geeft een negatief reisadvies. Neem vooraf contact op met uw vervoerder voor actuele informatie of advies.
- Waar kan ik actuele informatie vinden over het verkeer?
Kijk op www.rijkswaterstaat.nl voor de laatste verkeersinformatie.